13 Mayıs 2012 Pazar

Anneler Günü

Hiç bir zaman sevemedim şu özel günleri.Şimdide bunlarda en mühimi belkide geldi çattı..ANNELER GÜNÜ.Görgüsüzler gibi kutlayın anneler gününüzü aferin size.Hediyelerinizi de alın gidin annelerinizin yanına. Fotoğraflarınızı da koyun annecim de annecim diye.Memlekette oğlunu kaybetmiş o kadar anneye inat yaşayın bu günü.Annesini kaybetmiş o kadar çocuğa inat yaşayın gezin bugün.Çocuk sahibi olamayan tüm kadınlar için sarılın annenize.



 ANNELER GÜNÜ


Bugün Anneler günü,Annelerin günü
Şimdi çocuklar ellerinde hediyelerle
Annelerini mutlu etmekteler
Bugün Anneler günü
Anneciğim bak ben geldim
Kalk sarıl bana Anneciğim
Gör beni ben geldim.
Bugün Anneler günüydü.
Ben de Annemi ziyaret ettim.
Kalakıp sarılmadı bana
Beni özlemedi mi ne ? Öpmedi beni
Duymadı sesimi, sarılmadı , sevmedi beni
Yoksa bir kusur mu işledim, bir hata mı yaptım?
Küstü mü bana?
Anneciğim affet beni
Bir hata ettiysem bağışla
Bugün Anneler günü
Bu mezardan sana sarılmadan gitmeyeceğim
Bugün Anneler günü
Ben yine Annesiz
Ben yine hasret dolu günler geçireceğim.

Hiç yorum yok: