13 Mayıs 2012 Pazar

Şeytan vs Melek

Kafamdaki şeyten ile meleği aldım karşıma.Dedim bir derdim var benim arkadaşlar yardımcı olun.Sessizce ve de sabırla dinlediler.Anlattımda anlattım.Şeytan sabırsız tabi akıl verme meraklısı.Dedim bi hatun var şeytan kardeş ama olacak gibi değil.Zaten söylesem ne olur söylemesem ne olur.Tabi ya dedi söyleme zaten, durduk yere çıkarma başına saçma sapan bir aşk.İşin gücün yokmuş gibi bir de uğraşma onunla.Bir ayın kaldı zaten Amerika ya gitmene bak dalgana be oğlum siktir et ne gerek var.Melek sessizce ve sabırla dinledi önce.Sadece kısa bir süre hayal et dedi sadece düşün bi beraber olduğunuzu.Kaybedecek neyin var ki, var mı hayatta daha güzel daha tabii bir duygu.Hem ne var ki duygularını söyledikten sonra karşılık bulamazsan ne demiş şair 'sen elmayı seviyorsun diye  elmanın da seni sevmesi şart mı?' Dedim melek kardeş iyisin hoşsun da sevmekte bir mücadeledir sonuçta keybetmiş oluyorsun bir nevi, çok daha fazla sıkıntı yaşarım sonrasında.Ne mücadelesi be oğlum dedi futbol maçımı bu, matematik sandın galiba sen bu sevda işini, iki artı iki dört olmaz her zaman bu işlerde.Kasma bu kadar koy ver gitsin içinden geldiği gibi davran göreceksin sonunda sen kazanacaksın ve de mutlu olacaksın.Şeytan sinirlenmeye başladı tabi sabırsız bir an önce lafa girme çabasında.Buyur şeytan kardeş sıra sende, de bakem bişeler rahatlat içimi.Ne gerek var be oğlum düzenini bozmaya.Durduk yere saçma sapan bir aşk çıkarma başına.Sinemaya gitmeler, el ele tutuşmalar falan.İşin yoksa saçına bak, parfüm sık.Küsmesi barışması,ayrılması,ayılması bayılması.Ona baktın bunu süzdün lafları ve hatta eninde sonunda kaçınılmaz ayrılması.Ne gerek var bu kadar ceremeye sen uzaktan sev en iyisi.Şeytan değil Can Yücel mübarek.Ne konuştun be birader dedim .Hem nasıl karar vereceğine de bize sorma sadece, önceki yaşadıklarına bak.'O'nda da böyle olmamışmıydı.O zaman da üzülmemişmiydin.Ben senin üzülmeni istemem ama eminim bu sefer de 'O'nun gibi olacak.Melek girdi hemen araya ilk defa gördüm onu bu kadar sinirli.Ne yani bi kere öyle oldu diye hep onu mu takip edecek diğerleride saçmalamayın.Sadece içinden geçeni dinle ona göre hareket et dinleme şeytan ipnesini.Hem bel altı vuruyor kendini haklı çıkarmak için hemen geçmişi açıyor.Kendi aralarında tartışa dursunlar başladım muhasebesini yapmaya kafamdakilerin.Bir tarafım şarkılar söylüyor çokta mutlu git konuş diyor.Diğer tarafım sanki cenaze evi.Tartıyorum ölçüp biçiyorum durmaksızın.Melek farkediyor durumu.Düşünme hiç boşuna diyor kurma kafanda tüm ihtimalleri.Her duruma karşı bi senaryo üretmeye de kalkma.Geçiceksin karşısına çat diye söyleceksin bırak sonrasını o düşünsün.Tam şeytan araya girip bir laf daha etmeye kalkıyor yeter diyorum.Tamam bi laf daha etmeyin verdim ben kararımı size de danışmam bir daha bir şeyimi.Öğrenemediz hala tartışmayı.Daha da karıştırdınız kafamı.Peki dediler ne karar verdin onu de bari bi gitmeden önce öğrenelim.Yok yok size bişeyimi demem daha da.İçime atarım ben yine, yaşarım kendi içimde.

Hiç yorum yok: